حسینی:

پنالتی بچه گانه ای دادیم

پنالتی بچه گانه ای دادیم

مرکز اسپرت: به گزارش مرکز اسپرت، سرمربی تیم آلومینیوم در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: شکل فوتبال ما خوب بود و قانون فوتبال اینست که وقتی مقابل تیم های قدرتمند اشتباه بچه گانه می کنید، بازی را واگذار خواهید کرد.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما برای این بازی برنامه ریزی خوبی کردیم. پنالتی بچه گانه ای دادیم و برای آنها کادو بود. به غیر از مباحث VAR موقعیتی به پرسپولیس ندادیم. شکل فوتبال ما خوب بود و قانون فوتبال اینست که وقتی مقابل تیم های قدرتمند اشتباه بچه گانه می کنید، بازی را واگذار خواهید کرد. با عنایت به پتانسیلی که تیم ما دارد، جمع و جور خواهیم شد و روزهای خوب هم برای ما می آید. بچه ها ما باید به این درک رسیده باشند که در فوتبال حرفه ای حق اشتباه ندارند چون حتما تنبیه خواهیم شد. ناامید شدیم چون که با عنایت به زحماتی که کشیده بودیم نتوانستیم موفق باشیم.

حسینی در ادامه اضافه کرد: زمانیکه در زمین پرسپولیس عقب می افتیم کار خیلی سخت می شود و مشکل است که به بازی برگردیم. تیم آنها دفاع می کرد و ضد حمله می زد و بازی دست ما بود. تعویض های هجومی انجام دادیم و مدافعان را کم کردیم. پنالتی دقیقه ۲ بازی، کار پرسپولیس را راحت کرد. باید تلاش نماییم و احتیاج به یک برد داریم.

سرمربی آلومینیوم در ارزیابی از عملکرد داوری اظهار داشت: اجازه نداریم در رابطه با داوری صحبت نماییم اما وقتی که VAR به داور کمک می نماید همه چیز مشخص است و اگر این تکنولوژی نبود بازی ۴ بر صفر می شد.





منبع:

1403/06/30
23:36:09
0.0 / 5
180
تگهای خبر: بازی , پرسپولیس , تیم , داور
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
مرکز اسپورت