۳ فدراسیون در یک ساختمان!

۳ فدراسیون در یک ساختمان!

مرکز اسپرت: مقرر است فدراسیون رویینگ و انجمن بادبانی که از فدراسیون قایقرانی جدا شده اند، در همان محل فدراسیون قایقرانی کار خودرا شروع کنند.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا، با وجود اینکه رویینگ و بادبانی از فدراسیون قایقرانی جدا شده و با حکم احمد دنیامالی وزیر ورزش جوانان محسن شادی به عنوان سرپرست فدراسیون رویینگ و علی اصغر محمودی به عنوان رییس انجمن بادبانی منصوب شده اند مقرر است این فدراسیون و انجمن در محل فدراسیون قایقرانی فعالیت خودرا شروع کنند.

البته بادبانی حدود دو سال پیش از فدراسیون قایقرانی جدا شده بود و در ابتدا هم به یک فدراسیون مستقل تبدیل شد و دفتر آن در محل فدراسیون قایقرانی قرار داشت اما در نهایت این فدراسیون منحل و به انجمن تبدیل شد.

اکنون بگفته محمودی رئیس انجمن بادبانی مقرر است انجمن بادبانی و فدراسیون رویینگ در محل فدراسیون قایقرانی مستقر باشند و کار خودرا در این فدراسیون شروع کنند.

علی اصغر محمودی رییس انجمن بادبانی در این خصوص به ایسنا اظهار داشت: دستور وزیر و معاون قهرمانی وزارت این بود که تا آن زمان که ساختار و ساختمان های جدای این انجمن و فدراسیون تشکیل گردد و کادر خودرا انتخاب نماییم برای مدت محدودی در فدراسیون قایقرانی بمانیم.



1403/07/15
11:46:39
0.0 / 5
132
تگهای خبر: فدراسیون , قهرمانی , ورزش
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
مرکز اسپورت