شرکت خودرویی حساب فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را خالی کرد!

شرکت خودرویی حساب فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را خالی کرد!

به گزارش مرکز اسپرت، وقتی تهاتر خدمات آموزشی و مسابقه ای فدراسیون موتورسواری و پرشیا خودرو به سر انجام نرسید، این شرکت خودرویی حساب فدراسیون را خالی کرد!



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از مهر، شرکت پرشیا خودرو توانست با حکم قضایی خسارت میلیاردی خویش را از حساب فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به علت عدم اجرای تعهدات قرارداد منعقده در سال ۱۳۹۷ برداشت کند.
این قرارداد در زمان ریاست محمود صیدانلو بعنوان رئیس وقت فدراسیون و حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان، منعقد شده بود و بر مبنای آن، پرشیا خودرو متعهد به واردات موتورهای سنگین و ایجاد باشگاه ورزشی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی ایران بود. اما در نهایت، هیچ موتور سنگینی وارد نشد و باشگاهی هم تأسیس نگردید.
این وضعیت در حالیست که ورزشکاران این فدراسیون از هیچ گونه حمایتی از جانب خودروسازان و تولیدکنندگان موتور در ایران برخوردار نیستند و با مشکلات جدی مالی و تأمین تجهیزات مواجه اند.
تلاش های مازیار ناظمی، رئیس فعلی فدراسیون، برای تهاتر خسارت با عرضه خدمات آموزشی و مسابقه ای هم ناکام ماند و شرکت پرشیا خودرو تصمیم گرفت حکم قضایی را اجرایی کند و مبلغ دو میلیارد تومان از حساب فدراسیون برداشت کند که شامل تادیه و تاخیر در پرداخت حکم صادره هم بود.



منبع:

1403/07/16
12:19:12
0.0 / 5
100
تگهای خبر: آموزش , باشگاه , تجهیزات , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
مرکز اسپورت