دختر والیبالیست:

با آسیا فاصله داریم

با آسیا فاصله داریم

به گزارش مرکز اسپرت، ملی پوش تیم زنان سایپا در مورد هفتمی در جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: سال هاست با یک سبک بازی می نماییم و تا این تکنیک را تغییر ندهیم، تحول ایجاد نمی گردد.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از ایسنا، تیم والیبال زنان سایپا به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شرکت کرد که ۶ مسابقه انجام داد و با شکست در پنج دیدار و کسب یک پیروزی در جایگاه هفتم این رقابت ها قرار گرفت.

آیتک سلامت، بازیکن ملی پوش این تیم پس از بازگشت از این رقابت ها در مورد عملکرد سایپا به ایسنا اظهار داشت: سطح مسابقات از چلنجر کاپ و دور قبل این رقابت ها بالاتر بود. گروه سختی هم به ما خورده بود. ویتنام الف و ژاپن هم که فینال را بازی کردند هر دو در گروه ما بودند و متاسفانه نتیجه خوبی را کسب نکردیم.

او اضافه کرد: می توانستیم حداقل دو پله مقام بهتری کسب نماییم و این تمام توان ما نبود اما فاصله بسیاری با آسیا داریم. طرز تفکر و سبک باید تغییر کند. سالیان سال است با این سبک داریم پیش می رویم و هر سال کارهایی که قبلا انجام می دادیم را تمرین می نماییم. تا این سبک بازی کردن و طرز تفکر را تغییر ندهیم، تحول ایجاد نمی شود.

سلامت در بخش دیگری از این گفت و گو به اعزام تیم ملی جوانان به مسابقات آسیای مرکزی اشاره و بیان کرد: نسل جوانانی که به مسابقات آسیای مرکزی بردند واقعا نسل خوب و آینده داری است. پتانسیل، قدرت و تجربه ای که ما هم در اوج جوانی به دست آورده ایم، خیلی می تواند در کنار این تیم کمک کننده باشد.




منبع:

1403/07/18
14:30:36
0.0 / 5
85
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , پیروزی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
مرکز اسپورت