ناطق نوری پاسخ داد؛

ماجرای برخورد با تخلفات انجمن و تیم ملی موج سواری به کجا رسید؟

ماجرای برخورد با تخلفات انجمن و تیم ملی موج سواری به کجا رسید؟

به گزارش مرکز اسپرت، رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با تأکید بر اینکه به تخلفات رخ داده در انجمن موج سواری رسیدگی خواهد شد اظهار داشت: بعد از جلسه ای که در وزارت ورزش داشتیم، بزودی نشست کمیته انضباطی را برگزار می نماییم.



به گزارش مرکز اسپرت به نقل از مهر، مسابقات جهانی «استند آپ پدل بورد» از تاریخ (۲۶ شهریور تا اول مهر) در شهر کپنهاگ، دانمارک انجام شد و ورزشکارانی از ۳۹ کشور در این رقابت ها شرکت کردند. تیم ایران نیز با حضور ۷ ورزشکار در دو بخش مردان و زنان در این مسابقات شرکت کرد، اما این اعزام با حواشی زیادی همراه بود.
مشکلاتی نظیر اقامت در هتل نامناسب و انتقال به سوئد بجای دانمارک همچون چالش هایی بودند که ورزشکاران ایرانی با آن روبرو شدند. در پی این حواشی، عباس ناطق نوری رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار مهر اعلام نمود که به زودی جلسه ای از کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد تا در مورد وضعیت این تیم تصمیم گیری شود.
این جلسه با هدف بررسی دقیق اتفاقات و مسائل پیش آمده در حین مسابقات برگزار می شود و اعضاء کمیته انضباطی به ارزیابی عملکرد تیم و دلیلهای بروز این حواشی خواهند پرداخت. انتظار می رود نتیجه این جلسه به روشن شدن وضعیت تیم و آینده آن کمک نماید.
رئیس فدراسیون تاکید کرد که حفظ شأن و اعتبار ورزش کشور از اولویت های اصلی این نهاد است و تمامی تلاش ها برای شفاف سازی و اتخاذ تصمیمات مناسب صورت خواهد گرفت.
عباس ناطق نوری رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباب زمان تشکیل جلسه کمیته انضباطی اظهار داشت: تیم ملی استند آپ بدل بورد پس از بازگشت از مسابقات جهانی دانمارک بلا فاصله راهی مسابقات آسیایی چین شد به همین خاطر فرصت کافی جهت بررسی حواشی بوجود آمده نبود. اما اخیراً و زمانی که تیم از چین به کشور بازگشت هم یک جلسه با مسئولان انجمن موج سواری در فدراسیون انجام شد و هم یک جلسه در وزارت ورزش داشتیم.
وی اضافه کرد: در هر دوی این جلسه ها قرار شد کمیته انضباطی فدراسیون تشکیل جلسه دهد و تصمیمات لازم در این مورد اتخاذ شود. کمیته انضباطی فدراسیون برای این جلسه که آبان سال جاری برگزار می شود از چهار شخص برای ارائه توضیحات دعوت کرده است.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی با اشاره به تغییرات رخ داده در اعضاء کمیته انضباطی فدراسیون هم اظهار داشت: از آنجا که خودم بتازگی در فدراسیون مستقر شدم نیاز به یکسری تغییرات را احساس می کردم در همین جهت اخیراً اعضاء جدید کمیته انضباطی فدراسیون معارفه شدند. در جلسه ای هم که با اعضاء این کمیته داشتم اعلام کردم که نخستین موضوعی که باید مورد بررسی قرار بگیرد و درباب آن اقدامات لازم انجام شود؛ بحث حواشی رخ داده برای انجمن موج سواری و مسابقات جهانی استند آپ پدل بورد باشد.
ناطق نوری در جواب این پرسش که نظر شما درباره ی حواشی رخ داده برای تیم ملی کشورمان چیست؟ اظهار داشت: ما همیشه در سفرهای اروپایی چالش های زیادی داریم چون اکثراً ویزای کادر فنی و ورزشکاران یا صادر نمی شود و یا آنقدر دیر این اتفاق می افتد که تمام اعزام های ما در دقیقه ۹۰ به انجام می رسد. ما در مسابقات آسیایی این بحران را کمتر داریم و همین مورد موجب می شود که در هماهنگی و رزرو هتل به مشکل برنخوریم.
او در مورد مسابقات پیش روی تیم ملی موج سواری و استنداپ پدل بورد، اظهار داشت: درحال حاضر هیچ رویدادی نداریم. مسابقات جهانی و آسیایی را بتازگی پشت سر گذاشتیم. درحال حاضر تنها برنامه ما برای این انجمن برگزاری جلسه کمیته انضباطی است تا تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.
رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در واکنش به نتایج ضعیف به دست آمده در مسابقات آسیایی چین هم اظهار داشت: در این رویداد کشور چین به عنوان میزبان مسابقات ۶۰۰ ورزشکار داشت و ما هم با ۱۷ ملی پوش راهی مسابقات شدیم که در آخر ۲ ورزشکار ما «ادنا قانونی» در ۱۵۰۰ متر تخته بادی عنوان ششمین را به دست آورد و «وانیا نجاتی زاده» هم در جایگاه هفتم قرار گرفت. از آنجا که در مجموع این رشته هفت سال است که در ایران فعالیت خودرا آغاز نموده و بسیار نوپاست کسب این نتایج برای ما قابل قبول است.


منبع:

1403/08/01
10:45:48
0.0 / 5
13
تگهای خبر: تیم , تیم ملی , رقابت , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
مرکز اسپورت